Un Cluj mai WOW! ..Un #ClujBrandsTour

Home  >>  De prin Cluj  >>  Un Cluj mai WOW! ..Un #ClujBrandsTour

Un Cluj mai WOW! ..Un #ClujBrandsTour

29
Sep,2012

0

Am auzit multe zvonuri si povesti interesante despre acest eveniment organizat de Familia TVdece in anul trecut, si mi-am zis ca e musai (da musai!!) sa ajung si eu sa vad putin din lumina de backstage a Clujului. Zis si facut! Cu ajutorul lui Lorand si multumita Alinei si lui Razvan am avut ocazia sa particip si sa descopar lucruri mai mult decat placute si interesante  in cele 3 zile de tur.

Am cunoscut niste oameni “de milioane”, foarte faini si de asemenea dedicati muncii lor, fara de care orasul nostru nu ar fi atat de frumos, de cunoscut si apreciat.

Prima zi a inceput cu o vizita la primarie, unde am fost intampinati de Domnul Emil Boc, care s-a dovedit a fi un primar de exceptie, foarte sociabil, implicat in problemele orasului si gata pentru a ne asculta orice plangere/opinie si de a rezolva neregulile cat mai repede posibil. happy

Am fost “culesi” de autobuz si trimisi direct la sediul Farmec, o companie care functioneaza din 1889 si este cea mai tare in tot ceea ce inseamna produse cosmetice si de ingrijire. Am fost intampinati de “tanti Jofi”, care este unul din cei mai vechi angajati si care, ne-a povestit ca primul produs facut de Farmec a fost un ulei de bebelusi, urmand ca in timp sa apara Laptele Doina si multe alte produse cunoscute. Am avut posibilitatea ca noi, fetele sa ne facem propria oja de unghii, dupa imaginatia si dorintele noastre, iar baietii si-au facut un aftershave. Oja mea a iesit asa :

Am coborat din laborator in fabrica propriu-zisa si am ramas cu gura cascata la vederea igienei si profesionalismului cu care se lucreaza. Ni s-a spus ca standardele lor de igiena si safety se ridica la cele folosite de fabricile de medicamente, totul arata impecabil si e uimitor sa vezi ce sta in spatele cremei de maini pe care o folosesti, a unei simple paste de dinti, a unui sapun sau un lapte demachiant.

De la cosmetice, trecem la moda, costume de baie, lenjerie si senzualitate. Turul nostru a continuat cu Jolidon, un nume foarte cunoscut atat pe piata romaneasca cat si pe cea internationala, ma refer acum de la Europa, la Asia si chiar si Africa big grin. Am vizitat atat locul unde se implementeaza ideea unui nou model, cat si cele unde se fac, se finiseaza si se pregatesc pentru lansarile din perioada ce urmeaza.

Lenjeria nu iese “pe banda”, totul e lucrat manual, de multe doamne care au grija ca totul sa iasa perfect si ceea ce purtam pe sub haine sa fie mai mult decat superb. Ne-au fost prezentate articole din colectia de toamna-iarna 2013, urmand ca acestea sa fie lansate la Salonul de la Paris happy.

 

Dupa-amiaza primei zile a continuat cu vizita Parcului Fotovoltaic din Campia Turzii, care apartine de Electrogrup.Chiar daca vremea nu a tinut cu noi si a plouat din plin, odata terminat acest parc, va aduce multa energie verde si economie orasului.

Cei de la Electrogrup se ocupa de proiecte complexe de infrastructura energetica si de telecomunicatii,  avand mai multe sedii in tara.Compania a fost infiintata in 1997 si pana in prezent, in fiecare an, si-au extins portofoliile si au venit cu ceva nou, de succes. Sediul din Cluj arata si este o cladire impresionanta, angajatii sunt foarte deschisi si pasionati de ceea ce fac, iar printre ultimele “aparitii” lansate de ei, se afla si Seenow, care este un site (si are si aplicatie pentru iOS si Android), pe care se pot vizualiza filme, canale TV, se poate asculta chiar si radio si vedea documentare. Costurile lor sunt minime, de la 0.5 euro/titlu de film sau abonament lunar de 1 euro pentru canalele TV, documentare sau filme romanesti. Chiar foarte tare si mult mai ieftin decat un abonament lunar la oricare din furnizorii de cablu si televiziune din oras! happy

Merita incercata aplicatia si lista luuunga de filme pe care o au disponibila! Pentru mine, proaspat iesita de pe bancile scolii (si proaspat intrata pe ale facultatii), a fost mai mult decat impresionant sa aflu ca cei de la Electrogrup au proiecte pentru elevii care termina licee cu profile tehnologice si au rezultate deosebite. Recompensele lor sunt variate si investitia pe care o fac ei in educatie si perseverenta mi se pare un lucru extraordinar !

 

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliacGimmyLumea lumânărilorPartener media: 24 FUN ClujParteneri: Hotel AthosBistro MaitresseAutonom Rent-A-CarWebfactor.

 

oth">

Leave a Reply